13. kol 2012.

Miroslav Antić - citati

"Ja znam zašto sam živ.
Živ sam da nađem
prečicu između Sad i Uvek." :) _ M. Antić


*

''Prepoznaćeš me po ćutanju.
Vječni ne razgovaraju.''    __ M. Antić



*
''Al ipak uz mene se može,
mada je neobično,
sa mnom je čudno čak i umreti…
jer ja se ne završavam.''   __ M. Antić
*
''Zar te ne uplaši pomisao
s kim luta tvoja svijest kad zaspiš?
S kim se izležava tvoj san sad,
dok si budan?'' __ M. Antić
*
 ''...Ja sam priznao jednoj ženi
Da je život nešto prosto u meni,
- a nije baš tako prosto.
Ja sam mislio da ću ići pravo
dok se ne pretvorim u lenjir,
a našli su me u krugu.''  __ M. Antić
*
''Bežanje u površnost
je trenutno najlakši način
da se preživi mladost.
Onda dolaze godine preispitivanja,
i mnogima savršeno nije jasno
kako ih je to i zašto život zaobišao.'' __ M. Antić
*
''Stalno sam sanjao
da ću nekada odleteti u nebo,
ali ne avionom,
bilo je to za mene
i suviše obično, i suviše nisko.'' __M. Antić

*
''Možda su zvijezde
samo ključaonice
kroz koje sanjari
vire u drugi svemir...'' __M. Antić
*
''Vječan je samo onaj
ko nema pojma šta je kalendar,
sat i istorija.
Privremeni su izmislili vrijeme. __ M. Antić
 
 

Nema komentara:

Objavi komentar